2016. március 20., vasárnap

5.rész: Többet ésszel..

 Sziasztok! Bocsi hogy ilyen rövid lett! Ha tetszett kommentelj, iratkozz fel! Nagyon szépen köszönjük a 852 betekintést és azt az egy feliratkozást! Sokat jelent nekünk! ❤❤ #Tessa

*Sarah szemszöge

Azért szóltam utána, mert szerettem volna ha itt aludna mellettem.
- Kérlek itt maradnál? – ejtettem ki számon a talán meggondolatlan szavakat, de már aludtunk egyszer egymás mellett, így reméltem, hogy beleegyezik.
- Öhm... Sarah... Nem is tudom.. Ha Kate megtudja akkor összeveszik velem... És megvan arra is az esély, hogy neked esik!- érvelt. Még a sötétben is láttam ahogy szemei csillognak.
- Nem baj... A múltkor is melletted aludtam és akkor se hisztizett sokat, és túl is éltük! - nevettem fel. Nem tudom, hogy a pia beszélt-e belőlem vagy tényleg ennyire arra vágytam, hogy mellettem szenderüljön álomba.
- Ne Sarah, nem lehet! - sóhajtott fel sajnálattal a hangjába.
- Kérlek! – pillantottam rá kajlán, de aztán elfordultam, és azt tettettem, hogy haragszom. Az ágy besüppedt mellettem, Niall feküdt be mellém. Győzelem ittas mosoly keletkezett ajkaimon. Csak annyit értettem abból a mondatból amit mondott, hogy ”Jó éjt Sarah!” a mondat többi részét nem hallottam, mert egy kicsit még ott volt bennem az esti bulizásból való szeszes ital. Pár perccel később „alvótársam” már aludt, úgy gondoltam már ideje lenne nekem is.

/reggel/

 Arra ébredtem hogy az imádni való ír fiú halkan próbál trágárkodni, de sikertelenül. Felültem és pont láttam ahogy véletlenül bele rúg az ágy oldalába. Halk nevetés tört ki belőlem. Még mérgelődés közbe is aranyos volt.
  - Jó reggelt! Ne haragudj, hogy felkeltettelek! - nézett rám megbánással látókáiban.
- Neked is! - mosolyogtam-Mikor indulunk hazafelé? - tettem fel a kérdést, még mindig az ágyon ülve.
- Körülbelül egy óra múlva, úgyhogy ha szeretnél aludhatsz még egy kicsit - vakarta tarkóját kissé zavartan.
- Rendben. És még egyszer köszi, hogy nem haza vittél hanem erre a csodálatos helyre – nem akartam az a rámenős nagyvárosi csaj lenni aki bármelyik fiút ugráltatja azért hogy eljöjjön érte, és ne haza hanem egy másik helyre vigye.
Inkább elkezdtem öltözködni a tegnapi ruhámba, aminek egy picikét alkohol szaga volt. Úgy döntöttem nem alszok, inkább otthon, és a fürdéssel is így voltam.
  - Mehetünk? - trappoltam le a lépcsőn. Niall már készen várt rám. Kimentünk a házból, és megvártam míg „sofőröm” bezárja az ajtót. Pár percig sétáltunk majd odaértünk az autójához. Beszálltam a járműbe, Niall azonnal kérdésekkel bombázott.
  - Hogy kerültél arra a helyre? - szegezte nekem kissé élesen szavait.
  - Buliból! Szerintem érezted.. - húztam el számat fintorogva. Feltett még néhány hasonló kérdést, de azokra nem feleltem. Válaszomat várta, de amikor meglátta, hogy nem szívesen beszélek erről elhallgatott, ennek következtében síri csendben ültük végig az egész utat.
- Hol voltatok?! – megláttam felénk rohanni a dühös Kate-et. Éreztem, hogy mindjárt hallgathatom hogy miért voltam vele, mi a szart képzelek magamról stb..
- Buliba volt és megkért, hogy hozzam haza. És úgy gondoltam, nem hozom haza, mert sokat hányt! Nincs értelme ezen vitatkozni! - csapta kezét combjához Niall unottan.
- Felmentem zuhanyozni!  -bújtam ki a vita alól ami már a házban zajlott, pontosabban a nappaliban.
Elindultam a lépcső felé, hamarosan már szobámnál találtam magam mire feleszméltem gondolataim éles menetéből. Bementem és egyből a fürdőszoba felé vettem az irányt. Beálltam a zuhany alá, és megengedtem a meleg vizet. Szeretek így gondolkodni, megnyugtató. Bekentem testemet rózsa illatú tusfürdőmmel, ismerős volt ez az illat mivel Ash is hasonlót használ, ettől bódultam el tegnap Hirtelen eszembe jutott az egész buli. Átgondoltam mindent,  hogy Ash eljött a munkahelyemre, hogy elvitt bulizni, megcsókolt, és elkezdett tapizni. Ha belegondoltam egyből kirázott a hideg. Hogy lehetek ilyen szerencsétlen?! Miért kellett hagynom magam? Ezekkel a gondolatokkal mostam meg hajamat, majd lemostam a habot magamról. Még egy tíz percet bent áztattam magamat, eztán kiszálltam. Törülközőt csavartam magam köré, és hajamat bebugyoláltam. Kinyitottam az ajtót, de meglepetésemre Ash ott ült az ágyamon lehajtott fejjel..

4 megjegyzés: