2016. március 12., szombat

3.rész: Szerencse vagy mégsem?


Sziasztok!
Meghoztam az új részt! :)
Mint a múltkori rész amit írtam (első) ez is rövid lett :(. Jelezzétek kommenttel, ha tetszett.
U.i: köszönjük Hanga Bálintnak a rész végén lévő képet!

#Tessa

*Sarah szemszöge*

-Persze. De ugye neked sem baj? – aranyosan próbálta leplezni mosolyát, de nem tudta.
- Nem dehogy is. Ugyanannyi jogod van itt lenni, mint ahogy Chris is itt lakhatott. – mosolyától nekem is mosolyognom kellett, olyan életvidám srác. Kate kifogta a főnyereményt. De a barátnőm valamit mondani akart, de csak valami elfojtott hangot hallottunk.
Megettük a vacsoránkat, és felmentünk mindannyian a szobánkba. Nem értettem a mai napot, csak gondolkodtam és gondolkodtam. Végül hangos kopogásra lettem figyelmes. Odamentem ajtót nyitni.
- Nem zavarok? - meglepődtem Ni állt az ajtóban.
- Nem, gyere csak. – beengedtem. A tévében persze pont az alkonyat ment. Elkezdtük nézni, de itt-ott beszélgettünk kicsit. Hangos veszekedésre lettünk figyelmesek. És persze lent pont Chris hangját hallottam. Hurrá! Párszor megfordult a fejembe, hogy Kate lefeküdt vele, de ez lehetetlen, egyszeűen csak nem bírják egymást. Szeretem a bátyámat, csak tudja hogy Niall itt van a házban, nem csak barátnőmet, de még vőlegényét se bírja. Még a vacsora előtt lefürödtem, így most nem kellett. Felálltam, lerángattam ruhámatés fehérneműben feküdtem vissza. A fiú is levette ruháját, csak egy CK boxer volt rajta. Megvártam míg Ő elalszik, így szuszogására merültem álomba.

*Kate szemszöge*

Megvacsoráztunk, és a többiek felmentek a szobájukba. Csak én maradtam itt lent.
Valaki nagyon nagy lendülettel berontott az ajtón... Chris volt az. Odajött hozzám. Sarah soha sem tudhatja meg, hogy Chirs-sel lefeküdtünk, már azt is megbántam, hogy megfenyegettem. Addig hátráltam amíg a falnak csapódtam.
- Itt van? – kezdett egyre  közelebb hajolni hozzám.
- Igen! – a határozott mondatom után nagyon gyorsan elhúzódtam tőle mielőtt többet akarna tőlem.
Nagyon gyorsan elkapta a kezem, és magához húzott. Azt hajtogatta egyfolytában, hogy ”tőlem nem menekülsz”. Nem értettem igazán mit jelentett ez. Egy órámba tellett  míg eltüntettem otthonról.
 Felballagtam a fürdőszobámba, és elkezdtem zuhanyozni. Elgondolkodtam ötünkről. Rólam, Sarah-ról, Niall-ről, Ash-ről, és Chris-ről. Egy közös van mind annyiónkban. Egy banda vagyunk\leszünk. Ez nem is annyira tulajdonság, de akkor is jó hogy közéjük tartozok! Kiszálltam a fürdőből, és Niall szobája felé vettem az irányt. Bekopogtam. Semmi válasz. Biztos lent van a többiekkel. Ezután inkább saját szobám felé baktattam. Felvettem a rózsaszín pizsamámat, és már aludtam is.

\Reggel/

Az ébresztőm hangjára ébredtem. Úgy gondoltam ideje átmennem Niall-hoz, hátha már felébredt. Bementem a szobájába, de semmi. Megnéztem, hogy Ash-nél van e de nem. Ettől féltem. Ha Sarah-nál van biztos felpofozom. Bementem, és ott feküdt édesen Sarah ágyán, de amit láttam... Sarah-n egy bugyi és egy sport melltartó, Niall-en pedig csak egy alsónadrág. Odamentem és felráztam mind a kettőjüket. Sarah egyből feelébredt.
- Neked mi a szar bajod van? – rám ordított, de rohadtul nem érdekelt, mert jó érzés volt.
- Mondjuk, hogy Ni megcsalt veled! – ki kellett mondanom, de amint megláttam Sarah nem tetsző arcát...
- Ezt meg honnan veszed? –  kivételesen Niall mondta picit hangosabban, mint ahogyan beszélni szokott.
- Mondjuk hogy fél pucérak vagytok! – elordítottam magam, de végül kimentem és rájuk csaptam az ajtót.
      
* Sarah szemszöge*

 Miután Kate felkapta a vizet és kiment mi bent maradtunk beszélgetni. De egy idő után Ni elballagott megnézni hogy Kate le nyugodt- e már.
Ismét kopogásra lettem figyelmes, mint egy nappal ezelőtt. Ismét ajtót nyitottam, de most Ash állt az ajtóban.
-Jó reggelt! Keltettelek? – aranyos volt, rám meresztette gyönyörűen kéklő szemeit.
- Nem csak az előbb vesztem össze Kate-el – nem kellett volna megmondanom de egy idő után így is megtudta volna, hogy mi már nem vagyunk olyan jóba a ”legjobb barátnőmmel" mint, régen.
Ash nem válaszolt, mert tudta hogy most szarul érzem magam.
- Akkor inkább hagylak gondolkodni. – kiment és én azon agyaltam, hogy miért vesztünk össze? Mi rosszat tettem vele? Legalább Niall nem csalta meg őt. De ha meg is csalta volna, ugyanannyi joga van hozzá mint a menyasszonyának. Lementem a konyhába, de Kate nélkül Ni-t találtam az asztalnál ahol épp öt adag kávét főzött.
- Szia. Kiknek lesz a kávé? – próbáltam nem zavartnak tűnni, de az voltam.
- Nektek. Hogy szereted?-mosolyodott el halványan.
- Három kanál cukor, és nem sok tej-ültem le vele szemmben.
- Rendben. - annyira aranyos volt, hogy kávét főzött nekünk.
Megittam a jó forró koffeines italt, éppen felálltam a székről, de az ír fiú megállított.
-Csináljunk egy képet!-kacsintott rám. Bármennyire lepődtem meg ötletén belementem. Hátam mellkasának simult..

 

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jo lett!! *-* Minnel elobb folytatast!! :D

    VálaszTörlés
  3. Kicsit néha zavaros és ugrál össze-vissza egy kicsit fejtsd ki jobban a történéseket. (Ne gyertek veszekedni ez egy építő kritika)

    VálaszTörlés