2016. június 8., szerda

17.rész: Lebuktunk..

Sziasztok:) bocsi a késésért, de a lényeg hogy itt van a rész. És köszönjük a megtekintéseket, és NÉGY, igen NÉGY feliratkozót. Mégegszer nagyon köszönjük, imádunk titeket😍

Puszil titeket: #Tessa

 *Sarah szemszöge

Niall szinte már rémült fejjel nézett rám, míg Ash csak meglepedten, de hamár kapcsolt, hogy mi a fedősztori. Niallre csak egy megnyugtató kacsintást küldtem, míg Mrs. Ashmor vidámat cíkázott Ash-en, és közöttem.
 - Igen, Sarahval tényleg együtt vagyunk.
 - Sokáig - Ni, csak hisztisen idevágta ezt a szót. De megértettem. Egy hülye voltam, hogy ezt kimondtam Kate anyja előtt. Mert ha ez eljut az állítólagos bestemhez, akkor egy darabig nem lesz nyugtom. Mrs. Ashmor nem sokáig maradt ezért Ash kikisérte, míg én a duzzogó Niallel voltam.
  - Haragszol? - nagyon sokáig síri csend volt de aztán válaszolt. Nem szerettem ezt a Niallt amit most előadott. Nem így szoktam hozzá. Nem a szükszavú, undók, és hisztis énjébe zúgtam bele. De jogosan csinálta ezt, hisz konkrétan csókoloztunk és én még azt mondtam Kate anyjának, h Ash-el vagyok együtt. Gratulálok Sarah Wilson, okos vagy. Már saját magamat tapsikoltam, de Ni csak nézett, mivel én nem válaszoltam neki.
  - Nem úgy nézel ki mint aki nem haragszik - visszavágtam a "nem"-jére, de ezen nem tudtam sokat gondolkodni, mert konkrétan hozzám fordult és letepert az ágyra. Mély csókban olvadtunk össze, melytől már alig kaptunk levegőt. Fél percre elengedett, majd újra megcsókolt. Egy darabig csak feküdtünk egymás mellett, de ő megszólalt.
   - Mostmár elhiszed hogy nem haragszom? - mosolyogva, majd kissé huncut mosolyra huzta száját.
   - Hát nem is tudom.. - perverzűl, majd egoistán néztem rá.
   - Te akartad. - hirtelen rám mászott, csókokkal lepte el nyakam környékét, és nem sokkal róla, majd rólam is lekerültek a ruhák. Niall megkérdezte, biztos ezt akarom e. De mire válaszolni tudtam volna, Kate, és nem sokkal ez után Ash is ott állt az ajtóban.
  - Niall! Mit müvelsz?! Hogy tehetted ezt? A hátam mögött mikor nem vagyok itthon megfekteted a legjobb barátnőmet? Egy szánalom vagy Niall Horan! És Sarah. Nagyot csalódtam benned. Nem ezt vártam volna. Főleg tőled. Óvi óta ismerlek, erre ezt kapom vissza? Hát köszönöm. Nem vártam volna. Mert ha megcsal, akkor inkább mással mint veled - teljesen igaza volt mindenben. Kivéve egyet. Hiszen, ő is megcsalta Ni-t. A saját szememmel láttam ahogy ott fekszik pucéran azzal a sráccal. De Niall ezt nem tudja. Kate pedig biztosan azt hiszi, hogy én pedig ezt elfelejtettem. A kis jelenete után kiszáltam az ágyamból és bementem összeszedni magam a fürdőszobába. Egy kiadós zuhanyzásra gondoltam volna, ha nem jött volna be Kate.
  - Mit csinálsz? - hülyén, majd ezzel a "mi a fasz lesz, ribanc?" fejjel nézett csillogó szemeimbe.
 - Zuhanyozni probálnék ha nem kontárkodnál be a fürdőmbe. - visszavágtam, de csak annyit mondott ha végeztem, menjek le. Hurrá, kaphatom az észosztást, mint mindig. Vagy, túllép ezen és az esküvőről akar majd beszélni, amivel persze, nekem, ismétlem NEKEM, kell majd gürcölni, ő pedig hawaii-ozhat itthon. Zuhanyzás közbe csak ezen járt az agyam, mivel már nem tudtam nem máson gondolkodni. Felkötöttem a hajam, majd egy trikót, és egy rövidnadrágot vettem fel, amiben majd késöbb aludni fogok. Kimentem, leugráltam a lépcsőn, és már láttam hogy összehívta a kis "családi gyűlést". Leültem(Ni mellé), és megkérdeztem miről akar beszélni.
  - Nos, Niall-el, megbeszéltük ezt az egészet, és arra jutottunk, hogy kibékülünk és megtartjuk az esküvőt. Ehez, viszont a te segítséged kellene Sarah. - meg sem szólalva, Niallre néztem felpattantam az asztaltól, majd odamentem a cipőmhöz, és könnybe lápdt szemekkel, indultam neki az éjszakának. A közeli parkhoz ültem le, a hintához. Mindig itt sírtam ki magam régen. Úgy mint most. Egy darabig ücsörögtem, de hirtelen egy meleg kéz érintette jéghideg vállamat, amire éppen egy pulcsit rakott...

1 megjegyzés: