2016. június 19., vasárnap

19.rész: Újra

Sziasztok! Itt az új rész:)
Köszönjük a sok megtekintést és feliratkozást! Sokat jelent hogy érdekel titeket ez a kis sztori! Jó olvasást!:)


#Tessa

Sarah szemszöge'

- Végre hogy ketten lettünk, legalább tudunk kicsit beszélgetni - perverz mosoly lepte el száját, mely kissé a félelmet keltette bennem.
  - Nincs miről beszélnünk Niall, hisz mindketten úgy gondoltuk hogy ez nem müködhet.
  - Sarah kérlek! - elindultam az ajtó felé, de hirtelen megfogta a karomat, és ezzel sikerült visszarántania.
  - Mond - semmit nem mondott, helyette mély csókkal lepte el számat, melybe sikerült totálisan belemerülnöm. Nem beszéltünk, helyette inkább a kanapén csókoloztunk. Nagyon elmerültünk egymásban, és sikerült betoppania az ajtón Chrisnek. Hurrá, mostmár hallgathatom tőle az oltásokat, meg a miegymásokat, amiket azért kapok mert Kate vőlegényével kavarok az esküvőjük előtt. Ismét okos voltál Sarah Wilson, gratulálok. Mikor már kezdted elfelejteni, újra megszeretted. Lehet hogy egy analfabéta barom vagyok amiért gondolatban saját magamat oltom, de ez már a lehető legszarabb helyzet ami lehet. Amint észrevett minket, elkezdett hátrálni, és ezután kiment a házból. Niall folytatni akarta a csókolozást, de én fagyira vágytam, ezért odamentem a hütőhőz, és magamhoz vettem két kanalat, és a fagyit. Odavittem, és a Szöszi kezébe nyomtam az eggyik kanalat. Ő bekapcsolt egy filmet, ami természetesen horror volt. A címét Niall elárulta, de valahogy kiment a fejemből, ezért a főcímre figyeltem legelőszőr. "Kedvencek temetője" Ni szerint brutális horror, de én nemnormális nem hittem neki.
  - Csodálom hogy nem félsz - olyan xD arcal nézett rám, de én csak egy félős hozzábújással válaszoltam. A fagyit bemajszoltuk de a filmből mêg hátravolt egy óra én pedig nagyon féltem ezért egész végig őt öleltem. De persze Kate pont akkor toppant be, mikor én elaludtam Ni ölében, és ő pedig a fejemet cirógatta...

1 megjegyzés: