2016. április 9., szombat

9.rész: Indulás

Sziasztok! Itt az új rész! Jó olvasást!:)
#Tessa

/Kate szemszöge\

 Na ne már... Egy Kate családjával lévő idill délutánunk lesz. Ash nem volt  ezeken a dolgokon, de most eljött. Kate biztosan említette neki, hogy lesz pár rokon, akik nő neműek és olyanok, mint a barbie babák. Csak engem és Ni-t lepte meg ez az egész dolog. Inkább nem is szóltam semmit, csak felálltam az asztaltól vetettem még egy pillantást Niall-re, majd felballagtam a szobámba. Átöltöztem, majd bekapcsoltam a tv-t. Nem ment semmi érdekes, ezért beraktam a pendrive-ot, és elkezdtem nézni egy random filmet. Tizenöt perc után álomba merültem. Nem volt különösebb álmom, ugyanaz mint mindig. Egy álom egy varázslatos sráccal, és az álom végén megcsókol. De hisz, ez csak egy hülye álom és sohasem fog valóra válni.
/a vacsora napja/
Elkezdtem öltözködni, míg Kate be nem rontott a szobába. Sírva leült mellém majd rám nézett.
- Kate? Mi a baj? – próbáltam együtt érző pillantást vetni rá, de valahogy olyan „mi a faszt keresel a szobámban” lett.
- Niallel összevesztünk... megint.. -
Nem tudtam mit mondani neki. Hisz biztosan a vacsora miatt vesztek össze. Őszintén nem érdekel mi lesz velük. Lehet hogy ez bunkóság, de én így gondolom. Várva válaszomra, rám nézett, majd az ajtóban álló Niall-re. Tudtam hogy ott áll. Mikor Kate mondta mondandóját én össze vissza nézegettem, és megpillantottam öt. De csendre intett mielőtt még megszólalhattam volna. Nem szóltak egymáshoz, míg Kate sírt Niall dühös volt. De ennek az okát ki kellett derítenem. Arra a döntésre jutottam, hogy kimegyek a szobámból, had beszéljék meg a dolgaikat. Átmentem Ash-ez beszélgetni, de főként kideríteni a dolgokat. Igazam volt, a vacsora miatt vesztek össze.

/fél órával később\

Kate bekopogott az ajtón, és elkezdett beszélni.
- Öltözzetek tíz perc múlva indulunk!-
Fura hanggal beszélt hozzánk. Semmilyen kedve nem volt, ahogy nekünk sem. Niall és Kate sokáig birtokolták a szobámat, addig én Ash-nél voltam. Szó nélkül átmentem kuckómba. Passzos fekete pólót és térdnél szaggatott nadrágot húztam fel, tornacipővel. Lekullogtam a lépcsőn, nekem kellett bezárnom az ajtót. Beszálltam Kate autójába. Ash-el hátul ültünk, Chris másik autóval ment. Úgy tűnt hogy csak rám vártak, na meg a lassan kullogó Ash-re, aki valahonnan a hátsó kertből jött, azt hiszem telefonált. Sokat utaztunk míg el nem értük a hatalmas Ashmor birtokot. Kate lefékezett majd tisztázta a ”szabályokat”. Nyitódtak a kapuk majd bementünk autóval a „házi-parkolóba”, kiszálltunk és kopogtattunk a bazi nagy ajtón...


4 megjegyzés: