2016. április 26., kedd

11.rész:Bizonytalan..

Sziasztok! Hatalmasnagy késéssel de itt az új rész! Ennek az oka az volt hogy megírtam a részt de a microsoft word szépen kitörölte magától, de nem is szaporítom a szót olvassátok a részt, ha tetszett jelezd kommenttel vagy iratkozz fel  #Tessa

Hamar rájöttem hogy a Szöszi van velem ebben a remek és egyben nagyon kínos pillanatban. Nem értettem minek hisz Kate párja. És nem értem őt, utálom és imádom azt a remek, de hülye fejét. Szeretném ha vége lenne ennek az egésznek, de elveszíteni sem szeretném Niallt. Túl fontossá vált az életemben, ő lett az értelme. Ki kell jelentenem. Azt hiszem szeretem, nem tudom hogy juthattam el idáig. De semmit nem tehetek, hisz Mást választott, azaz nem engem. Szóval a lényeg ez lenne. Gondolataimban nem sokáig tudtam eszmélni, mivel Ni nem bírt csendben maradni.
- Beszélnünk kell Sarah!
- Nincs miről Niall.
- Akkor te nem gondolod hogy esetleg van köztünk... - félbe kellett szakítanom mivel nem volt értelme tovább beszélnem erről vele. Tudom hogy nem hagyná ott Kate-et. Főleg nem miattam, különben sem vagyok olyan lány aki elvenné más pasiját. Még az is rá dob egy lapáttal hogy ő a legjobb barátnőmé, vagyis csak a volt legjobb barátnőmé. Nem sokat kellett sétálnunk hazáig de ő lehajtott fejjel ballagott, na jó. Én sem voltam a legjobb kedvemben de azért ennyire nem lehet ilyen velem. Elég rég óta ismer ahhoz hogy tudja milyen vagyok. Tudja hogy állandóan bűntudatom lesz az ilyenek miatt. Ennyire nem lehet köcsög velem. Rám nézett mire én elmosolyodtam. Nem tudom miért de mást már nem tudtam csinálni. Sok minden történt velem mióta megismertem. Jobb ember lettem, sőt azóta hogy mindent megbeszélek vele nem is gyújtottam rá. Megváltozott az életem miatta. Jó hatással van rám, lehet hogy jól is mutatnánk együtt de Kate soha nem viselné el. Az is meglehet hogy bosszút állna vagy hasonlót.
- Nem lehet Niall.
- De miért? Nem lehetne, hogy legalább egy kicsit átgondold? Kérlek Sarah, tudod hogy mi mindig is összeilletünk. Csak nem gondoltunk bele. Én nemrég rájöttem hogy nem szeretem Kate-et. A szüleim miatt van az egész. Kérlek! Csak annyit kérlek gondold át! – annyira aranyos volt de én viszont...
- Sajnálom de nem lehet – berohantam a szobámba. Mást nem igazán tudtam tenni, csak ez az egy dolog volt biztos. Bezártam, hogy méh véletlenül se  jöjjön utánam, ha akar ha nem. Utáltam az ilyen pillanatokat. Egyik pillanatról a másikra zuhantam a földre. Se kép, se hang. Azt hiszem elájulhattam.

/Másnap reggel/
Hatalmas fej és hasfájásra keltem fel. Nem tudom mit érezhettem de reméltem elmúlik. Borzasztó volt, olyan mintha késsel vágnák fel a gyomrom. Le kellett mennem reggelizni de előbb lecsekkoltam a telefonomat. Egy halom messengeres üzenet Nialltől, amiben harmincezerszer leírja hogy menjek le mert Kate szeretne kérdezni valamit. Úgy voltam vele, hogy miért ne annyira biztos nem lehet borzalmas. A konyhában először Niallt szúrtam ki aki odajött megkérdezni hogy szerintem mit akar Kate. Nem válaszoltam, hanem inkább odamentem és szépen egyszerűen megkérdeztem mit akar mondani.
- Niall, gyere te is mert nem csak én kérdezem ezt Sarah-tól. – Már megilyedtem mit akarhat, de előre nem tudhatok semmit. Annyi  biztos hogy nekem rossz dolog lesz.
- Sarah! Arra szeretnélek, pontosabban szeretnénk megkérni téged,  hogy szervezd meg az esküvőnket. – elállt a szavam ettől az egész szarságtól, és ahogy áttam nem csak én fagytam le, hanem Niall is. Látszott hogy Kate ezt is nélküle döntötte el.
- Kate! Nem zúdíthatod ezt egyből a nyakába! És amúgy is, megtudhatom kivel beszélted meg? Mert velem ugyan nem.
- Sarah kérlek válaszolj. Ez számunkra nagyon fontos.
- Kate, beszélj a magad nevében! – Ni-n látszott az idegesség és a megterheltség. Tudta hogy be fog következni ez a nap de ő még várni akart, a megfelelő pillanatra.
- Ezzel mit akarsz mondani? – hallatszott a félelem hangjában, amit fejlehajtással majd egy hatalmas sóhajtással jelzett.
- Azt hogy....



3 megjegyzés: