2016. május 25., szerda

15.rész:Haragszik...

Sziasztook! Sajnálom ezt a nagyon sok késést, de egyszerűen nem volt ihletem megírni a részt. Mégegyszer sajnálom! Ha tetszett jelezzétek kommenttel, és iratkozzatok fel!

# Tessa

    *Sarah szemszöge

Nem tudtam mit kezdjek ezzel az egésszel. Niall vajon megcsókolt volna ha nem jön be Kate? Nem, nem szabad ilyeneken gondolkoznom. Sokkal inkább azon kellene, hogy mi lesz azzal ami Kate-el volt. Nem értem, miért történnek velem ilyen furcsa dolgok. Hiába. Sok ordibálást, kiabálást hallottam, de eljutottam addig, hogy lemegyek. Gyorsan kicsaptam az ajtót, és lefutottam a lépcsőn le a konyhába, ahol Niall várt egy törött tányér kiséretében. Várható volt, hogy valamelyikük elmegy. De nem gondoltam volna, hogy Kate lesz az.
  - Mi történt Ni? - nem válaszolt azonnal. Egy darabig csak nézett előre, utánna pedig, elmondta mi volt.
  - Elment. Azt mondta...gondolkodási időre van szüksége. Ezért, elment a hétvégére a szüleihez. De még nem indul. - meglepődtem, Kate-en, hogy miért megy el. Lehet, hogy csak azért, hogy hirtelen benyisson a házba.
  - Értem. De én most elmegyek sétálni. - felvettem kedvenc tornacipőmet, és a napszemüvegem. Lassú tempóban mentem. De nem szimpla séta miatt, Kate-et probáltam megtalálni. És meglepő módon a lehető leghamarabb ráakadtam. Egy hintán ücsörgött, melyhez még kiskoromból gyönyörű emlékek kötnek. Oda mentem, majd leülltem a mellette lévő, kissé nyikorgó hintára. Nem szóltam hozzá. Rám se nézett. Csak bámult előre, zöldeskék szemével, melyet a műszempillája is felülmúlt. Megszólalni, nem tudott. Úgy ahogyan én sem. Aztán véletlenül elhagyta a számat ez a mondat.
  - Haragszol rám? - nem akartam mondani, de muszály volt. Hiába, nem tudtam mást tenni megvártam míg feleszmél és válaszol.
  - Nem... Nem tudom. Őszíntén szólva rád nem tudok haragudni mivel, Niall akart megcsókolni téged és nem te őt. - bűntudatom volt ez miatt. Mert valójában tudatban, már sokszor elképzeltem ahogy Ni megcsókol.
  - De, nem megyek haza. Majd hétfőn találkozunk. Szia. - és elment tőlem. Én hazafelé vettem az irányt. Niall az ajtó mellett ülve nézett fel rám gyönyörű szemeivel.
  - Már azt hittem sose érsz vissza.
  - Kate-et kerestem. - válaszul ezt adtam neki. Lehet nem a legszebb, de ez megfelelt az elvárásainak. Felált majd megfogta a kezem és felhúzott magával az emeletre. Bezárta magunk mögött az ajtót amitől szemeim elkerekedtek, furcsán néztem rá. És rá is jött, hogy ezzel mire célzok.
  - Többé nem követem el ugyanazt a hibát mint egy órával ezelőtt. - nem habozott nekilökött a falnak majd hosszan megcsókolt engem....

2 megjegyzés:

  1. Aztaa imádom! Nagyon nagyon jó!! Varom a folytitt! ����������������������������������������������

    VálaszTörlés