2016. február 27., szombat

1.rész: Egy új barátság

Sziasztok! Megírtam a The hopeless love legelső részét. Kicsit rövid lett de a második hosszabb lesz, azt már társírom írja:) Jó olvasást!
                 #Tessa

” Sarah Szemszöge ”
 Reggel arra keltem hogy, Kate ébresztget.
- Jóreggelt! – súgta a barátnőm.
- Nem megyek sehova! – mondtam eléggé hangosan.
- Akkor nem kísérsz ki a reptérre? – mondta szomorkásan.
- Egy feltétellel! – a lány csak nézett hogy mi lenne az.
- Jössz nekem kettővel! - mosolyogtam rá.
- Na jól van ám ez nem ér! – szinte már hisztizve hümmögte.
Elindultunk a reptérre Niall azaz Kate vőlegénye elé. Eleinte alig igazodtunk ki ezen a helyen de aztán Kate meglátta Niallt aki egyből odafutott szerelméhez.







- Annyira hiányoztál! – törte meg ölelését a lány.
- Te is! – bökte ki a Szöszi, kissé már unott fejjel.
- Niall ő itt Sarah! Sarah ő itt Niall! – mutatott be minket Kate.
A kocsiban lévő utat csendben tettük meg egészen egy kávézóig. Itt igen jól elbeszélgettünk, és jobban megismerhettem Niallt. Kate-nek gyanúsan megcsörrent a telefonja és elment beszélgetni.
       
” Kate Szemszöge ”

Kávézgatás közben hirtelen megcsörrent a telefonom. Chris volt az Sarah bátyja. Niall és Sarah soha nem tudhatják meg hogy titokban vele kavarok, ezt csakis csak Ash tudja de vele megígértettem hogy nem mondhattja el senkinek. Ki kellett mennem felvenni a telefont, a többieknek pedig csak annyit szóltam hogy, pill.
- Szia Chris!
- Szia Kate! Az a srác meddig lesz itt?
- Figyelj... Mi össze fogunk házasodni!
- Hogy mi van? Ugye ezt te sem gondolod komolyan? El sem hiszlek mennyire megváltoztál! Jobb lesz ha szólok Sarah-nak és annak a srácnak rólunk...
- Ne kérlek ne! – könyörögtem neki ahogy csak tudtam. Nem veszíthettem el a legjobb barátnőmet és a vőlegényemet egyszerre. Nekem ez túl sok volt egyenlőre.
- Egy feltétellel!
- És mi lenne az?
- Felbontod az eljegyzést! Most azonnal!
- Mi? Nem soha az életbe!
- Te akartad!
Lerakta. Azt sem tudom mit mondjak de jobb lesz ha elmegyek elé mielőtt balhét is tervezne.
- Srácok nekem most el kell mennem de hamarosan jövök. – szóltam nekik.
- Szia – együtt köszöntek nekem.
Hívtam egy taxit és elindultam. Nem tudtam mi fog rám várni de igazán kíváncsivá tett. Mikor odaértem Ash nyitott ajtót.
- Szia! Chris itt van? – kérdeztem igen gyorsan.
- Igen de épp készül valahova, valakikkel. – csak bámultam amíg ki nem nyögte kikkel.
- Na érted!
- Igen értem. Ash, kérdezhetek valamit?
- Persze. – Válaszolta lázadó srác.
- Szereted Sarah-t?
- Igen...
- Ne viccelj és mióta?
- Mióta ideköltöztem. – csak nézzem és néztem amig meg nem tudtam szólalni. De nem volt erőm megbántani. Sarah nem tudom kit szeret de Ash-t nem, ezt az egyet biztosra vettem.
- Felmegyek hozzá!- ki kellett találnom valami indokot de nem ment. Ash nem válaszolt. Kettő kopogással jeleztem hogy itt vagyok Chris-nél, és egyből ajtót is nyitott.
- Kate? Te meg hogy kerülsz ide? – nézett meglepetten rám addig amíg nem válaszoltam.
- Tudtommal még itt lakom szóval...
- Gyere be! – jelentette ki az a srác... Akivel... Csalom a vőlegényem. Bementem utána egy picit beszélgettünk, és az ágynak lökött.
- Annyira hiányoztál Kate! – nyögte fel a szökés barna hajú srác. Lefeküdtem vele. Megint.
   
 ”Sarah Szemszöge”

Mikor hazaértem a kávézóból leültem a fotelomba és el akartam kezdeni olvasni mire hangokat hallottam az emeletről, Kate szobájából. Úgy döntöttem megnézem mi az. Benyitottam erre azt láttam hogy Kate ott fekszik meztelenül egy sráccal...
       


1 megjegyzés: